Buku Tetamu

Selasa, Oktober 28, 2008

SOAL JAWAB TAG

[1] Bekas kekasih saya adalah :
Tak tahu nak cakap dah sebab i dah kawin skrg dan dia .....?
[2] Saya sedang mendengar :
Lagu Korea .
[3]Mungkin saya patut :
Dah tidur ...
[4]Saya suka :
pada yg apa2 yg baik...
[5]Sahabat-sahabat baik saya :
Who cares about me
[6]Saya tak paham :kenapa manusia selalu selalu hipokrit.
[7] Saya kehilangan :
family ,guru, kwn2 dan semoga kita kenangkan mereka...
[8] Ramai yang berkata :kenapa hidup ini bebas...
[9] Makna nama saya :tak ingat.. tapi rasenya Masa... kalo tak silap lah..
[10] Cinta itu adalah:
Cinta itu buta... dan sangat complicated
[11] Di suatu tempat, seseorang sedang :=sembahyang… itu aku!
[12] Saya akan cuba :
selalu berfikiran waras walaupun kadang-kadang emosi menguasai minda
[13] Ayat SELAMANYA membawa maksud :SAMPAI BILA2....
[14] Telefon bimbit saya :
for all friend and famlly
[15] Bila saya terjaga dari tidur :saya akan fikirkan masa depan..
[16] Saya paling meluat apabila :seseorang itu nampak baik depan mata.. kalo kat blakang.. ish.. cam hampeh..
[17] Pesta/Parti adalah :err.. tak biasa join parti pun..
[18]Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :segala jenis haiwan adalah comel..
[19]Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :masa aku budak-budak.. takde masalah..
[20]Hari ini :aku happy dengan keluarga dan kwn..
[21]Malam ini saya akan :selalu ngadap pc..
[22]Esok pula saya akan :gi keje ...
[23]Saya betul2 inginkan :Lamboghini......naik dah cukup..
24]Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
Muka dah makin berkedut :P
[25]Pusat membeli-belah atau arked permainan :mana-mana ajer..
[26]Makanan Barat atau Jepun :Makanan kita yang paling besh..
[27]Bilik yang terang atau gelap :kalo time tido misti mau gelap lah.. takleh tido kalo terang..
[28]Makanan segera adalah :biasanya Magii...
[29]Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?ermm.. terlalu banyak
[30] Adakah anda ingin panjangkan TAG ini??takyah la.. penat aku nak jawab... aduh..
[31] Sudahkah anda menunaikan kewajipan anda sebagai seorang Islam hari ni?
sudahhh..
[32] Bila kali terakhir anda cium mak & ayah korang?
raya baru ni
[33] Sudahkah anda korek hidung pada hari ni?errr.. hahahha :Takmoh kongsi ngan sape².. sebab da tau.. korang mmg malas nak jawab

Tiada ulasan:

VIDEO HANGAT KANCIL MEREMPIT DENGAN EVO